Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΜΑΣ...



Εδώ και μέρες συζητάμε με τα παιδιά πώς θα διαμορφώσουμε το μαγαζάκι μας στο σχολείο. Σκεφθήκαμε ότι για να παίξουμε στο σούπερ μάρκετ που θα φτάχναμε χρειαζόμαστε προιόντα,χρήματα,αναγραφόμενες τιμές,σακούλεςκαι ένα κομπιουτεράκι .Τις επόμενες ημέρες  τα παιδιά θα φέρνουν συσκευασίες διαφόρων προιόντων από το σπίτι τους.


Τα χρήματα,τις τιμές στα προιόντα,τις σακούλες κ.τ.λ θα τα οργανώσουμε εντός των ημερών.

Σήμερα, με τις συσκευασίες, δουλέψαμε την γλώσσα.Συγκεκριμένα:
  • με την βοήθεια των εικόνων πάνω στα προιόντα,διάβασαν το όνομα του προιόντος,την εταιρία που το βγάζει,τα συστατικά που περιέχει.
  • μάθαμε από που παίρνουμε τα διάφορα προιόντα
  • περιέγραψαν τις εικόνες και μας αφηγήθηκαν τις δικές τους εμπειρίες.
  • βρήκαν τις λέξεις πάνω στις συσκευασίες.                                
Λόγια των παιδιών(η μαμά μου βάζει από αυτή την κρέμα στο πρόσωπο,είναι σαμπουάν kids-το έχω και εγώ,είναι δημητριακά ολικής αλέσεως και είναι μαύρα,είναι baby oil -μου βάζει η μαμά στο σώμα μου,είναι garnier;αυτή έχει η μαμά μου<<ήταν της loreal αλλά η συσκευασία έμοιαζε>> και πολλά άλλα) τα οποία αποδεικνύουν ότι τα παιδιά διαβάζουν με τον δικό τους τρόπο,ότι έχουν πολλές γνώσεις και ότι οι εμπειρίες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη τους.

Επίσης δουλέψαμε και με τα μαθηματικά.Συγκεκριμένα:
  • ομαδοποιήσαμε τα προιόντα σύμφωνα με το αν τρώγονται ή όχι.
  • κάναμε ομαδοποιήσεις με κριτήριο τον χώρο του σπιτιού στον οποίο τα τοποθετούμε
  • ομαδοποίηση σύμφωνα με την χρησιμότητά τους(ποιοτικός εγκλεισμός).
  • μετρήσαμε για να δούμε ποιά είναι περισσότερα και ποιά λιγότερα



Τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον αλλά θα τολμήσουμε να πούμε ότι κουράστηκαν γιατί η όλη διαδικασία πήρε αρκετό χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε; Αφήστε το σχόλιό σας