Πολλές φορές ακούμε τα παιδιά να διατυπώνουν απόψεις όπως:
Ζητήθηκε από τα παιδιά να αναγνωρίσουν ποια είναι τα αγόρια και ποια τα κορίτσια. Γεγονός είναι ότι δυσκολεύτηκαν αλλά παρατηρήσαμε ότι επικεντρώθηκαν στα εξωτερικά χαρακτηριστικά τους:
Στην συνέχεια δημιούργησαν την Έστε και τον Ντάνιελ, δύο παιδιά της φυλής Μασάι στην Α. Αφρική
όπου δεν ξεχώριζαν από την εξωτερική τους εμφάνιση και τα ρούχα τους και συνειδητοποίησαν ότι αν κάποιος έχει κοντά μαλλιά δεν είναι απαραίτητα άντρας ή αν φοράει σκουλαρίκι δεν χαρακτηρίζεται γυναίκα. Μάλιστα έφεραν στο νου τους και παραδείγματα από την δική τους ζωή.
Στο τέλος παρατήρησαν τον εαυτό τους στον καθρέφτη και τον περιέγραψαν με στόχο να προσδιορίσουν αν τα εξωτερικά χαρακτηριστικά( μάτια, μύτη,μαλλιά, στόμα, αυτιά κ.τ.λ) είναι σε όλους στο ίδιο σημείο και να τα περιγράψουν.
Το θέμα της διαφοράς και της ισότητας των δύο φύλων θα συνεχιστεί με διάφορες και διαφορετικές δραστηριότητες γιατί τα παιδιά απολαμβάνουν να παίζουν σε όλες τις γωνιές χωρίς να κάνουν διάκριση στα φύλα(θετικό προς στιγμή)
αλλά η παγκόσμια ημέρα της αποταμίευσης μας οδήγησε σε άλλα μονοπάτια...
- είναι κορίτσι για αυτό της αρέσει το ροζ χρώμα
- τα αγόρια είναι πιο δυνατά
- τα κορίτσια πάνε συνεχώς στην κουζίνα
- τα αγόρια έχουν πάντα κοντά τα μαλλιά τους
- τα παιδιά παρατήρησαν εικόνες αγοριών και κοριτσιών μέσα από το internet
- και φωτογραφίες ανδρών-γυναικών από βιβλία
Ζητήθηκε από τα παιδιά να αναγνωρίσουν ποια είναι τα αγόρια και ποια τα κορίτσια. Γεγονός είναι ότι δυσκολεύτηκαν αλλά παρατηρήσαμε ότι επικεντρώθηκαν στα εξωτερικά χαρακτηριστικά τους:
- έχει μακρυά μαλλιά άρα είναι κορίτσι ή το αντίστροφο
- φοράει παντελόνι άρα σίγουρα είναι αγόρι
- φοράει κοσμήματα , κορίτσι είναι
Στην συνέχεια δημιούργησαν την Έστε και τον Ντάνιελ, δύο παιδιά της φυλής Μασάι στην Α. Αφρική
όπου δεν ξεχώριζαν από την εξωτερική τους εμφάνιση και τα ρούχα τους και συνειδητοποίησαν ότι αν κάποιος έχει κοντά μαλλιά δεν είναι απαραίτητα άντρας ή αν φοράει σκουλαρίκι δεν χαρακτηρίζεται γυναίκα. Μάλιστα έφεραν στο νου τους και παραδείγματα από την δική τους ζωή.
Στο τέλος παρατήρησαν τον εαυτό τους στον καθρέφτη και τον περιέγραψαν με στόχο να προσδιορίσουν αν τα εξωτερικά χαρακτηριστικά( μάτια, μύτη,μαλλιά, στόμα, αυτιά κ.τ.λ) είναι σε όλους στο ίδιο σημείο και να τα περιγράψουν.
Το θέμα της διαφοράς και της ισότητας των δύο φύλων θα συνεχιστεί με διάφορες και διαφορετικές δραστηριότητες γιατί τα παιδιά απολαμβάνουν να παίζουν σε όλες τις γωνιές χωρίς να κάνουν διάκριση στα φύλα(θετικό προς στιγμή)
αλλά η παγκόσμια ημέρα της αποταμίευσης μας οδήγησε σε άλλα μονοπάτια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας άρεσε; Αφήστε το σχόλιό σας