Σήμερα, Παρασκευή 4 Οκτωβρίου, γιορτάσαμε στο νηπιαγωγείο την παγκόσμια ημέρα των ζώων.
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων πρωτογιορτάστηκε το 1931 σ' ένα συνέδριο περιβαλλοντιστών στη Φλωρεντία, ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα. Από τότε, η γιορτή διευρύνθηκε και περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.
Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, επειδη συμπίπτει με τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που έχει αναγορευτεί από την Καθολική Εκκλησία ως προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.
Τα παιδιά έφεραν φωτογραφίες και εικόνες ζώων από τα είδη του αγρού, του δάσους, του σπιτιού. Αναγνώρισαν αρχικά το είδος του ζώου που τους παρουσιάσαμε, λέγοντας το όνομα του και που το συναντάμε και τα κόλλησαν σε ένα μεγάλο χαρτόνι. Στη συζήτηση που ακολούθησε έγινε αναφορά στα δικαιώματα των ζώων. Τις ανάγκες που έχουν για τροφή, νερό, ελευθερία, ιατρική περίθαλψη, σεβασμό, αγάπη. Έγιναν επίσης αναφορές στην κακομεταχείριση, εκμετάλλευση και στο αποτρόπαιο θάνατο τους από ανθρώπους που δεν τα σέβονται. Δόθηκε μάλιστα έμφαση στο ότι τα ζώα τα τρώμε όταν μπορούμε αλλά διαφέρει σημαντικά από το να τα κακοποιούμε κλωτσώντας τα, χτυπώντας και να τα θανατώνουμε προκαλώντας πόνο.
Τα παιδιά έγραψαν τα δικά τους μηνύματα στο χαρτόνι και δημιουργήθηκε η αφίσα που θα ευαισθητοποιήσει όλους μας.
Στην συνέχεια άκουσαν με προσοχή φωνές ζώων από cd και έβρισκαν το ανάλογο ζώο. Σύμφωνα με την φωνή του ζώου έπρεπε να κινηθούν ανάλογα ( χοροπηδηχτά, με βαριά βήματα, πατώντας στις μύτες των ποδιών, στα τέσσερα κ.τλ.) και μιμούνταν την ανάλογη φωνή όσο μπορούσαν.
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων πρωτογιορτάστηκε το 1931 σ' ένα συνέδριο περιβαλλοντιστών στη Φλωρεντία, ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα. Από τότε, η γιορτή διευρύνθηκε και περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.
Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, επειδη συμπίπτει με τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που έχει αναγορευτεί από την Καθολική Εκκλησία ως προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.
Τα παιδιά έφεραν φωτογραφίες και εικόνες ζώων από τα είδη του αγρού, του δάσους, του σπιτιού. Αναγνώρισαν αρχικά το είδος του ζώου που τους παρουσιάσαμε, λέγοντας το όνομα του και που το συναντάμε και τα κόλλησαν σε ένα μεγάλο χαρτόνι. Στη συζήτηση που ακολούθησε έγινε αναφορά στα δικαιώματα των ζώων. Τις ανάγκες που έχουν για τροφή, νερό, ελευθερία, ιατρική περίθαλψη, σεβασμό, αγάπη. Έγιναν επίσης αναφορές στην κακομεταχείριση, εκμετάλλευση και στο αποτρόπαιο θάνατο τους από ανθρώπους που δεν τα σέβονται. Δόθηκε μάλιστα έμφαση στο ότι τα ζώα τα τρώμε όταν μπορούμε αλλά διαφέρει σημαντικά από το να τα κακοποιούμε κλωτσώντας τα, χτυπώντας και να τα θανατώνουμε προκαλώντας πόνο.
Τα παιδιά έγραψαν τα δικά τους μηνύματα στο χαρτόνι και δημιουργήθηκε η αφίσα που θα ευαισθητοποιήσει όλους μας.
Στην συνέχεια άκουσαν με προσοχή φωνές ζώων από cd και έβρισκαν το ανάλογο ζώο. Σύμφωνα με την φωνή του ζώου έπρεπε να κινηθούν ανάλογα ( χοροπηδηχτά, με βαριά βήματα, πατώντας στις μύτες των ποδιών, στα τέσσερα κ.τλ.) και μιμούνταν την ανάλογη φωνή όσο μπορούσαν.
Έπαιξαν παντομίμα, όπου έπρεπε να βρουν το ζώο το οποίο μιμούνταν το κάθε παιδί
και τραγούδησαν γνωστά παιδικά τραγούδια χρησιμοποιώντας την φωνή ενός ζώου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας άρεσε; Αφήστε το σχόλιό σας