Feeds RSS
Feeds RSS

Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Σεπτέμβριος 2012


Σεπτέμβριος 2012

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες .Διαλέγουν σε γκοφρέ χαρτί το αγαπημένο τους χρώμα,χορεύουν με αυτό,
δημιουργούν ομαδούλες σύμφωνα με το χρώμα τους στο σταμάτημα της μουσικής και εν συνεχεία γνωρίζουν τα μέλη της ομάδας τους.(υπεύθυνες ομάδες για ημερολόγιο,πίνακα καιρού,καθαριότητα και σερβίρισμα φαγητού)


Τα παιδιά ως μικρές μελισσούλες της κυψέλης-νηπιαγωγείου αναζητούν το νέκταρ των λουλουδιών.Παίζουν,κάνουν ομαδοποιήσεις(στο σταμάτημα της μουσικής)μαζεύουν το νέκταρ και μαθαίνουν πώς λειτουργεί η μικρή κοινωνία των μελισσών.








Αναγνωρίζουμε τα βασικά χρώματα.Πώς φτιάχνονται τα δευτερεύντα χρώματα;Είναι μαγικά;Ανάμειξη χρωμάτων.Χρήση νέων υλικών,συνεργασία των παιδιών και χειρισμός ψαλιδιού.


























Οκτώβριος 2012
Μέσα από παιχνίδια γνωριμίας,παιχνίδια εμπιστοσύνης,κατασκευές,δραματοποιήσεις,κουκλοθέατρο,περιγραφές εικόνων,παρατηρήσεις και συζητήσεις,γνωρίσαμε ο ένας τον άλλον ως προς τα χαρακτηριστικά μας.Είμαστε ίδιοι αλλά και διαφορετικοί ως προς τα χαρακτηριστικά μας,την οικογένειά μας,τους φίλους μας τις επιθυμίες μας,τις προτιμήσεις μας.Αριθμήσαμε τα όργανα του προσώπου μας,μάθαμε καινούργιες λέξεις,κάναμε αντιστοιχίσεις,πειραματιστήκαμε με διάφορα υλικά και μάθαμε να αποδεχόμαστε την διαφορετικότητα.Αναπτυσσόμαστε και αλλάζουμε.Πώς αλλάζουμε, τι μπορούμε να καταφέρουμε τώρα;Φτάξαμε ταυτότητες και τα παιδιά ένιωσαν περήφανα που απέκτησαν κάτι που μόνο οι ενήλικες διαθέτουν.




Μυρωδάτα λουλούδια

Οι αισθήσεις μας.Ποιά όργανα στο πρόσωπό μας λειτουργούν για να έχουμε την αίσθηση της όρασης,της ακοής,της όσφρησης,γεύσης και της αφής.Πώς είναι τα αντίστιχα όργανα,πώς λειτουργούν και πώς πρέπει να τα προστατεύουμε.Μυρίσαμε ευχάριστες και δυσάριστες μυρωδιές,τις κατονομάσαμε.Γευτήκαμε υλικά και τα κατηγοριοποιήσαμε σε γλυκά,πικρά,ξινά,αλμυρά και στυφά.Ακούσαμε ήχους από τον περιβάλλοντα χώρο και τους αναγνωρίσαμε,από c d  και παίξαμε με τα μουσικά όργανα.Είδαμε πόσο δύσκολο είναι να κινηθούμε στο χώρο χωρίς την όρασή μας.Αγγίξαμε υλικά με κλειστά μάτια για να μάθουμε την αίσθηση της αφής,Παρατηρήσαμε το δέρμα μας στα δάχτυλα με μεγενθυντικούς φακούς για να δούμε τα αποτυπώματά μας.Πληροφορηθήκαμε για τα άτομα με ειδικές ανάγκες.(οι φωτογραφίες των παιδιών σε όλες τις παραπάνω δραστηριότητες δεν θα αναρτηθούν γιατί έχουν φωτογραφηθεί τα πρόσωπα τους).


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε; Αφήστε το σχόλιό σας